Knäpp, jag vet!

Vad tänker ni när ni ser denna bild??

Själv tänker jag:

– Åh, vad gott! Vill köpa en tub och lukta!!

Jag vet, helknäppt… Vet inte vad det gör som gör att det kommit en sån konstig ”craving” med graviditeten.

Då grannarna berättade att de skulle slipa sitt golv tänkte jag: ”Mmmm…lackdoft ut i hela trappuppgången – YES!” 😉

Sååååå besviken jag blev då det inte luktade ett smack… De valde OLJA istället! Suck… Dåligt beslut, tyckte jag 😉

På stan går jag och hoppas på att det ska komma någon doft av lösningsmedel. Är det så att jag går förbi en tvättstuga där det kommer tvätt- eller sköljmedelsdoft så ulkar jag nästan, får hålla andan och springa därifrån, jag blir så illamående av den doften.

3 Responses to Knäpp, jag vet!

  1. Hemlliz skriver:

    Haha… min första reaktion när jag såg bilden var att jag ville sniffa…. och jag kan känna lukten bara genom att se bilden…

    Jag gillar också doften av lösningsmedel, lack och allt sådant. Men kan spy på tvättmedel och sådant… (inte så smart att bo vid tvättstugan då).

    Tyvärr är det inga grav-cravings jag har…. fast ibland tror jag ändå att det beror på hormoner*S*

  2. rocketqueen skriver:

    Hahaha… OLJA?! Vet hut, vad är det för grannar du har egentligen… ;D Lukten var det första jag tänkte på när jag såg bilden! Plus den lilla skriande åsnan…

  3. lyckligast skriver:

    Hahaha!!!!!! tack för kvällen skratt! Kram

Lämna en kommentar